Zondag bij ruud een w8 binnenverlichting gekocht met adapter.
Nu alleen wat beter weer om deze aan te sluiten

subdivision schreef:Zondag bij ruud een w8 binnenverlichting gekocht met adapter.
Nu alleen wat beter weer om deze aan te sluiten

jstruijk schreef:Zeker mooie aanwinst die W8 verlichting. Ik heb em ook zondag aangesloten en gisteren voor het eerst s'avonds mee rond gereden. Het geeft een mooie rode gloed voor in de auto, wij zijn er erg content mee

jstruijk schreef:Dat geloof ik meteen, maar ik vind het rode toch ook wat hebben. Past goed bij de rest van het interieur vind ik. De knoppen, draaiwieltjes maar ook mijn radio zijn allemaal rood. Om daar dan een blauwe bij te doen lijkt mij raar.

Dannydude1.8t schreef:jstruijk schreef:Dat geloof ik meteen, maar ik vind het rode toch ook wat hebben. Past goed bij de rest van het interieur vind ik. De knoppen, draaiwieltjes maar ook mijn radio zijn allemaal rood. Om daar dan een blauwe bij te doen lijkt mij raar.
Dan moet je de interieur verlichting ook even omzetten naar blauwe en witte ledjes. dan past het wel

Jee13 schreef:Dannydude1.8t schreef:jstruijk schreef:Dat geloof ik meteen, maar ik vind het rode toch ook wat hebben. Past goed bij de rest van het interieur vind ik. De knoppen, draaiwieltjes maar ook mijn radio zijn allemaal rood. Om daar dan een blauwe bij te doen lijkt mij raar.
Dan moet je de interieur verlichting ook even omzetten naar blauwe en witte ledjes. dan past het wel
![]()
zo heb ik nog een mod klaar liggen, iets met superb...........?